  • Data: 2005-01-04 20:21:36
    Temat: Re: Policja zabrala mi dysk za nielegalna kopie Windows
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opsj3e7ozjmg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    > Otóż do aresztu można tam trafić np wtedy, gdy nie ma się akurat pieniędzy
    > na zapłacenie mandatu, a nawet za zaśmiecanie. Za przekroczenie prędkości,
    > gdy wcześniej nie zapłaciło się mandatu itp. A rzucenie na glebę jest
    > normalną procedurą zatrzymywania w kraju, gdzie każdy może mieć broń.

    bzdury.

    > Bo łamał prawo.

    Prawo hunty?

    > A uczciwy cłowiek prawa nie łamie.

    Praw Pinoczeta i Hitlera uczciwy człowiek według pana też nie powinien
    łamać?

    > Poza tym godzina milicyjna to wcale nie jest żaden wymysł komunistyczny.
    > Jest znana i stosowana także w tak demokratycznym kraju jak USA.

    Tak tak, już wierzymy.
    Godzina policyjna w USA znana i stosowana:)))
    Głupich pan sobie poszukaj gdzie indziej, co panu uwierzą.
    Pan nas ma za idiotów jak policjant Piotrowski?

    > Kreacjonizm, czyli Bóg stworzył Niebo i Ziemię. A teoria darwina jest
    > nauczana jedynie jako niesprawdzona i atpliwa hipoteza.

    Ale mimo tego, że jest teorią wątpliwą z jakichś tam względów i brakujących
    ogniw, to jednak jest nauczana i nie zwalniają za to jak pan starał się nam
    wmówić tą i inne bzdury.

    > A do 1968 r w wielu stanach (arkansas, tennesee, pennsylvania) istniały
    > przepisy które wprost zabraniały nauczania o ewolucji.

    A tu do 1968 też na komunę nikt nie śmiał nic powiedzieć, bo mordowali i
    bili.

    > Jesteś pewien doktorku? To spróbuj publicznie powiedzieć, że ktoś jest
    > "Negro" albo "black man" zamiast "african-American"

    Spróbuję jak już tam będę. Kiedyś w Irlandii powiedziałem Niggers przy
    amerykańskim murzynie. Uprzejmie zwrócił mi uwagę, że jest to słowo
    niestosowne, a on jest po prostu black. No i już nie mówiłem "Nigger".
    Wyjaśniłem mu że przepraszam, ale nie wiedziałem, więc black man też nie
    jest słowem brzydkim. Negro to chyba po hiszpańsku (?)

    > Masz prawo nie sądzić. Ale to żaden dowód, że nie.

    Ani pana bełkotanie nie jest dowodem, że tak.

    > A taka nazwa jak "Guantanamo Camp X-Ray" coś ci mówi.

    nie

    > Nie. Zaparkował samochód na rynku, przed budynkiem, który okazał się
    > siedzibą lokalnych urzędów. Bynajmniej nie na zakazie.

    A on nie umiał czytać, że to lokalne urzędy i nigdy przed takimi urzędami
    nie ma zakazów parkowania? albo on nie zna znaków.

    > Wrócił. Bo z owego szanującego prawa obywatelskie kraju, który tak tutaj
    > opiewasz doktorku, został on wyrzucony tylko dlatego, że małomiasteczkowy
    > szeryf podejrzewał, że w jego furgonetce jest bomba i to pomimo tego, że
    > bomby nie znaleziono.

    to może nie jest zbyt dobrze, gdy policja ma zbyt duże uprawnienia i
    swobody?
    Złamie się i przyzna rację, czy nie?

    > Możliwe, oj, mozliwe. Trzeba się tylko postarać a nie biadolić po
    > internecie.

    Starać się? Co zrobić dwa Mercedesy przywieźć z RFN?
    Po to robiłem doktorat na zachodzie, żeby teraz w Polsce jak cinkciarz stare
    Mercedesy wywozić z Niemiec i na tym zarabiać? Jaką jeszcze formę uczciwej
    pracy pan proponuje, żeby dorobić do pracy w trzech uczelniach? Wymiana
    okien w święta?

    > Owszem. Odprowadzą na posterunek by sprawdzić czy nie masz nic innego na
    > sumieniu.

    bzdury

    > A jak nie masz pieniędzy na mandat ani na kaucję to posiedzisz do
    > rozprawy.

    za przejście na czerwonym świetle przez ulicę gdy nic nie jedzie?
    bzdury

    > A za przekroczenie prędkości skonfiskują samochód.

    bzdury

    > A jak złapią cię trzeci raz na kradzieży albo niszczeniu mienia to
    > dostaniesz dozywocie.

    Może pana złapią, bo ja nie kradnę ani nie niszczę mienia.

    > A zauważyłeś doktorku, że wprowadzenia kartek na mięso żądała Solidarność?

    bzdura. Kiedy wprowadzili kartki Solidarność nie miała nic do powiedzenia.
    Zamykali ich w więzieniach, bili mordowali, torturowali.

    > Ale jakoś wszyscy mieli co jeść,

    bzdura

    > gdzie mieszkać,

    bzdura. Jestem członkiem spółdzielni od roku 1981. W roku 1984 wpłacono
    pełny wkład (studiowałem wtedy). Do dzisiaj nie dostałem za to mieszkania.
    Minęło prawie 25 lat.

    > wyjeżdżali na wczasy,

    bzdura. Od kiedy mój ojciec zostawił nas gdy miałem 6 lat skończyły się
    fajne wczasy nad morzem, zaczęła się bieda.

    > leczyli się za darmo.

    teraz też się leczę za takie samo darmo raz na 4 lata gdy się przeziębię.
    Idę do przychodni, daję kartę i wypisują recepty.

    > No cóż, godzina milicyjna. Ograniczenia stanu wojennego. Taki przepis.

    hunta i banda, która nas okradała, oszukiwała i okrada, a pan ich
    usprawiedliwia. Być może miał pan z tego układu korzyści.

    > A to dziwne rzeczy opowiadasz doktorku. Bo ja w stanie wojennym
    > wyjeżdżałem za miasto. Byłem w górach i nad morzem. Odwiedzałem babcie i
    > ciocie mieszkające w innych miastach i województwach, praktycznie co
    > tydzień lub dwa. Popytałem znajomych i nikt nie pamięta aby w stanie
    > wojennym przez 3 lata zabraniano opuszczać miasto.

    Trzeba było mieć przepustki i uzasadnione powody do wyjeżdżania za miasto.
    Pan pewnie był w ZOMO, UB, PZPR, LWP lub MO.
    Ci ludzie faktycznie mogli sobie jeździć gdzie chcieli, kiedy chcieli.

    > Ciekawe. Ciekawe też, ze osoba ta zamieszczała posty o niemal identycznej
    > treści. Ale powiedzmy, że wierzymy.

    Zbieg okoliczności.

    > Nie, doktorku. To nie są policjanci. To są funkcjonariusze ABW.

    W SB pracowali policjanci zwani wtedy milicjantami. Mówiliśmy o nich, a nie
    o współczesnym ABW.
    Nie wiem kto teraz pracuje w ABW, ale pewnie gdybym ja przyszedł z CV to
    mnie nie zatrudnią.

    > W czasie wakacji też?

    Jasne, że też. Są przecież różne poprawki, egzaminy wstępne, opłaty czesnego
    i inne sprawy jakie załatwiają różni ludzie, niekoniecznie studenci.
    Uczelnia nie jest prywatnym mieszkaniem. Z pana niby taki prawnik, a nie wie
    pan o tym, że uczelnia jak i Urząd Miejski jest miejscem publicznym. Pan
    jest żałosny.

    > Jeżeli prawo polskie ci doktorku nie odpowiada to albo kandyduj do sejmu i
    > jak cię wybiorą to je zmienisz, albo wyjedź do jakiegoś kraju, gdzie mają
    > prawo, które ci będzie odpowiadało.

    Nie jest to takie proste, ale to prawo faktycznie jest chore w wielu
    miejscach.
    Potrzebuje cudownego uzdrowienia.