  • Data: 2005-01-04 22:38:01
    Temat: Re: Policja zabrala mi dysk za nielegalna kopie Windows
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:41daa0fa$1@news.home.net.pl...

    > Widzisz, moim zdaniem Policja musi miec takie uprawnienia bo inaczej nie
    > moglaby dzialac. Jednak kiedy zastosuja takie metody wobec osoby niewinnej
    > to po wyjasnieniu sprawy taki czlowiek powinien z marszu dostac
    > odszkodowanie porownywalne z wygrana na loterii ;)
    >
    > j.

    Po pierwsze oni by się już postarali, żeby pan nie dostał powiedzmy
    1.000.000 zł odszkodowania, choćby mieli coś przynieść ze sobą, lub coś
    dopisać do protokołu.

    Po drugie byłaby to świetna forma do zarabiania na policji dla niektórych.
    Przykładowy scenariusz:
    Sąsiadka dzwoni z budki i mówi, że sąsiad ukrywa ciało w szafie. Policja
    przyjeżdża. Sąsiad się uprzejmie kłania w pas, wpuszcza ich do domu. Oni nic
    nie znajdują, wypłacają 1.000.000 zł, a sąsiad z sąsiadką dzielą się po
    500.000 zł na głowę i mają zabezpieczoną przyszłość :-) mogą dalej razem pić
    już lepsze trunki.

    Po trzecie sami policjanci obdarowywaliby pewnie często ciotki i kuzynów w
    ten sposób przy okazji odwiedzając ich domy.

    jeszcze inne przyczyny?

    No ale gdyby faktycznie niewinnemu udało się raz, drugi otrzymać
    odszkodowanie i policja wypłaciłaby tych 200 milionów to może może. Swoją
    drogą skąd, skoro oni podobno na benzynę nie mają żeby jeździć na długie
    patrole tej stówki nawet.