eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPolicja zabiera komputer - brak rejestru plikow - co dalej? › Re: Policja zabiera komputer - brak rejestru plikow - co dalej?
  • Data: 2007-05-15 14:02:04
    Temat: Re: Policja zabiera komputer - brak rejestru plikow - co dalej?
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 15-05-2007 o 14:12:30 Sowiecki Agent
    .pl> napisał(a):

    > ale jezlei masz potrzebe i zamierzaszz ukrsc ten program nie palcac z
    > aniego to owszem od strony morlanej jak najbardziejk zlodziejem jestes.

    Strona moralna schodzi tu na dalszy plan. Szczegolnie, ze bezpodstawne
    nazwanie kogos zlodziejem moze sie wiazac z nieprzyjemnosciami.

    > nie wmowisz mi ze nie moglbys pozbierac troszke wiecej przy zbieraniu na
    > kompa na system operacyjny

    Gdybym chcial kupic Windowsa, wydalbym 5 razy tyle co na komputer :) Mozna
    miec caly pakiet Microsoftu za jakies 70-90zl ... czyli tyle ile kosztuje
    zapisanie sie na egzamin na Politechnike Warszawska. Warunkiem jest zdanie
    egzaminu na odpowiedni kierunek :)

    > nie wmowisz tez mi ze grasz w 50 czy 100 gier ktore ukradles (do tego sa
    > dema).
    > (oczywiscie nie oskarzam cie o kradziez gier , mowie ogolnikowo)

    Spoko :) Akurat na kompie mam tylko SCAR (z jakiegos czasopisma... calkiem
    wciagajace wyscigi) i FreeCiv.

    > stracilaby relany potencjalny zysk , bo gdybys mial potrzebe z
    > korzystania z ich programu to gdybys go nie ukradl to bys kupil.

    Mialem potrzebe na Nero. Moralnosc wziela gore i, zamiast piracenia,
    sciagnalem kilka freeware'ow. Nie wszystko jest teraz w jednej
    aplikacji... ale calkowicie zastepuje platny program. Ahead stracil na
    mnie tyle co na piracie.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.