eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPolicja zabiera komputer - brak rejestru plikow - co dalej? › Re: Policja zabiera komputer - brak rejestru plikow - co dalej?
  • Data: 2007-05-14 08:57:22
    Temat: Re: Policja zabiera komputer - brak rejestru plikow - co dalej?
    Od: Robert L <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Arek napisał(a):
    > Jakiekolwiek by one nie miały statusu co do ich legalności to odbiorca w
    > żaden sposób NIE OKRADA twórcy.
    > Pirat tak, ale nie odbiorca.
    Ciekawy punkt widzenia...

    > No nie wiem. Oszołomów nikt nie traktuje poważnie. Nikt.
    > Ani nie liczy się z ich słowami.
    Nikt nie musi sie liczyc z moimi slowami ani nikt nie musi mnie
    traktowac powaznie. To raczej kwestia sumienia czy moralnych zasad.
    Wole uzywac legalnego softu i tyle.

    > Tylko wtedy jak ludzie są niezorientowani w prawie i dają sobie wcisnąć,
    > że popełnili przestępstwo i podpisują głupoty.
    Czy to znaczy, ze mozna miec kompa z lewym windowsem, office'm,
    photoshopem, C++, Delphi itp i to nie jest nielegalne?
    Ciekawe... jakies podstawy prawne?

    > pozdrawiam
    > Arek

    Robert Latala, MD