eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPolicja zabiera komputer - brak rejestru plikow - co dalej? › Re: Policja zabiera komputer - brak rejestru plikow - co dalej?
  • Data: 2007-05-14 08:49:13
    Temat: Re: Policja zabiera komputer - brak rejestru plikow - co dalej?
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Robert L napisał:
    > Pisalem o oprogramowaniu a nie mp3, itp lub filmach.

    Ja też. Niczym się to nie różni. Czy mp3 czy oprogramowanie czy
    cokolwiek innego, kradzieżą jest tylko piractwo, NIGDY używanie
    przez odbiorcę tych utworów.
    Jakiekolwiek by one nie miały statusu co do ich legalności to odbiorca w
    żaden sposób NIE OKRADA twórcy.
    Pirat tak, ale nie odbiorca.

    > Wole byc oszalomem niz zlodziejem.
    > Z wszystkimi prawnym tego konsekwencjami.

    No nie wiem. Oszołomów nikt nie traktuje poważnie. Nikt.
    Ani nie liczy się z ich słowami.

    > Owszem. W przypadku jak w temacie... nawet bardziej niz straszne.

    Tylko wtedy jak ludzie są niezorientowani w prawie i dają sobie wcisnąć,
    że popełnili przestępstwo i podpisują głupoty.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.eteria.net