eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPolicja z Lubina JUŻ "minęła się z prawdą"? [Postępy "wiarygodności" policji] › Re: Policja z Lubina JUŻ "minęła się z prawdą"? [Postępy "wiarygodności" policji]
  • Data: 2021-08-12 18:42:50
    Temat: Re: Policja z Lubina JUŻ "minęła się z prawdą"? [Postępy "wiarygodności" policji]
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.08.2021 o 18:38, A. Filip pisze:

    > IMHO Kompetentny rzecznik rzadko jest od tego by dać się złapać na
    > "mijaniu się z prawdą" *a już szczególnie szybko*. Profesjonalny
    > rzecznik (jak tylko się da) mówi prawdę, niemal tylko prawdę i
    > niecałą prawdę :-)

    Czyli kłamie, tylko tak żeby ciezko go było złapać i w razie czego mógł
    się tłumaczyć, że jednak powiedział prawdę.

    Mówię, że wcale bym się nie zdziwił, gdyby on powiedział prawdę - po
    dwóch godzinach "szpital" poinformował o zgonie, bo przywieźli im tam
    gościa w worku na patomorfologię w celu wykonania sekcji. Jest "szpital"
    jest, przywieźli? Przywieźli. Umarł w szpiatalu? Nie no kochani przecież
    ja nigdy tak nie powiedziałem - powiedziałem że po dwóch godzinach
    szpital...

    --
    Shrek