eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPolicja z Lubina JUŻ "minęła się z prawdą"? [Postępy "wiarygodności" policji] › Re: Czy policja i prokuratura dalej powtarzają Słupsk (1998) tyle że na nieco mniejszą skalę?
  • Data: 2021-08-12 17:19:09
    Temat: Re: Czy policja i prokuratura dalej powtarzają Słupsk (1998) tyle że na nieco mniejszą skalę?
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F" <j...@p...onet.pl> pisze:

    > Nie mowie nie, ale ... czy mi sie wydaje, czy dawniej takich
    > przypadkow nie bylo? Tzn pewnie byly, ale jakby mniej.
    > [...]

    Zgadzam się że było ich mniej *w mediach* . Teraz jak "małe zamieszki"
    są już w toku to sprawy robią się bardziej medialne IMHO. Ja parę razy
    w takich sytuacjach odniosłem wrażenie że policja się wręcz stara
    zamienić protesty w zamieszki. Oczywiście to musi być nieprawdziwe
    wrażenie. <cynizm> Czegoś policja i prokuratura w Słupsku (1998)
    obywateli nauczyły - "Nie ma protestów, nie ma sprawy". </cynizm>

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Zamieszki_w_S%C5%82ups
    ku

    --
    A. Filip