    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Policja pomocna;)
    Date: Sat, 5 Oct 2024 13:53:58 +0200
    <vcp6gq$dec$1@news.chmurka.net> <vcp6p8$2qv$25@news.chmurka.net>
    <vcp7ce$dem$1@news.chmurka.net> <vcp7r3$2qv$31@news.chmurka.net>
    <vcp8l3$dem$3@news.chmurka.net> <vcp91r$2qv$39@news.chmurka.net>
    <vcp9ga$dem$4@news.chmurka.net> <vcpb55$2qv$42@news.chmurka.net>
    <aW2IO.92286$CStb.10674@fx12.ams1> <vcrdi3$2qv$75@news.chmurka.net>
    <uxbIO.94407$lZG8.49960@fx09.ams1> <vcs7er$gtq$1@news.chmurka.net>
    <d%sIO.1109$Uk1.660@fx15.ams1> <vcuhht$int$2@news.chmurka.net>
    <TuHIO.54499$l6I9.18660@fx13.ams1> <vcvh3b$mo0$5@news.chmurka.net>
    <WcIIO.92930$CStb.30718@fx12.ams1> <vd1j4i$mo0$7@news.chmurka.net>
    <D51JO.23976$SJmf.2026@fx03.ams1> <vd3o0j$mnt$18@news.chmurka.net>
    <lwpJO.97217$1RXf.12798@fx07.ams1> <vd6iqq$2pi$7@news.chmurka.net>
    <2EGJO.50114$L1ba.13561@fx14.ams1> <vd88ki$v895$1@news.icm.edu.pl>
    <EF2KO.108444$1RXf.31319@fx07.ams1> <vdb1vj$cro$1@news.chmurka.net>
    <PK8MO.84678$Xx4a.77773@fx11.ams1>

    > Nie możesz takiej taktyki oczekiwać po przeciętnej osobie. A po
    > profesjonaliście owszem, możesz, tyle, że dobra taktycznie decyzja nie
    > musi oznaczać proporcjonalnośc ścrodków (nieprzekroczenia granic obrony
    > koniecznej).

    Dlatego zwracam uwagę na skutki takich działań.

    > Większość się takich okazjonalnych agresorów ani się tak nie zachowuje,
    > ani tym bardziej nie ma granatów bo to środek mało w takich
    > konfrontacjahc praktyczny.

    Dałem przykład. Ale siekiera w bagażniku już nie jest rzeczą
    niespotykaną. A gość z tą siekierą może obejść drzwi i wedrzeć się do
    budynku od balkonu - na parterze przykładowo.

    > Rozpatrujesz to ponwonie z taktycznego p. widzenia, a tu MZ nie ma za
    > dużo miejsca na taktykę. Taktyka wymaga opanowania i analizy, a jak się
    > jest spanikowanym to o to dość trudno.

    Zgadza si. No ale jak chcesz to rozpatrywać? Jeśli wychodzimy z
    założenia, że to się wymyka spod kontroli, to jaki sens to analizować?

    > O tym może wiedzieć profesjonalista, ale nie misiu.

    Jeśli postanowił mieć broń, to powinien wiedzieć.

    > Trochę za szeroko to MZ rozpatrujesz. Wariantów rzecz jasna może być
    > mnóstwo.

    No właśni.
    --
    (~) Robert Tomasik