    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Policja pomocna;)
    Date: Sat, 21 Sep 2024 23:15:15 +0200

    W dniu 21.09.2024 o 17:00, Shrek pisze:

    > Dobra - myślałem że jezdnia jest od jeżdzenia i blokowanie jej
    > (zwłaszcza przed mostem) jest nie najlepszym pomysłem w czasie powodzi.
    > Ale może ja się nie znam.

    Nie wiemy, czy to most. Gdzieś mi się obiło o oczy, że to poszło o jakiś
    wiadukt. Osobiście uważam, że Policja tam powinna to miejsce
    zabezpieczyć, zarówno przed szabrownikami, ale przede wszystkim przed
    najechaniem przez kogoś na te samochody. Słupki. Radiowóz na błyskach.
    Może nawet ograniczenie prędkości na szybkiego przez służby miejskie
    ustawione. Ale nikt Policji nie zapytał o powód tych wezwań, a kilka mi
    do łba przychodzi.

    > Może i jest - ale policja zamiast to zorganizować woli wzywać kierowców
    > na wrocławski (sic) kulsonariat.

    To akurat rola samorządu.
    --
    (~) Robert Tomasik