  • Data: 2024-09-22 08:43:55
    Temat: Re: Policja pomocna;)
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wiemy, czy to most.

    Wiemy, bo co prawda nas tam nie było ale od kiedy wynaleźli aparat
    fotograficzny a potem street view to możemy sprawdzić

    https://www.google.pl/maps/@51.1258677,17.0780305,3a
    ,75y,18.74h,82.43t/data=!3m6!1e1!3m4!1snpYw8h2lU88iw
    Zz3q5-FZQ!2e0!7i16384!8i8192?coh=205409&entry=ttu&g_
    ep=EgoyMDI0MDkxOC4xIKXMDSoASAFQAw%3D%3D

    > Gdzieś mi się obiło o oczy, że to poszło o jakiś
    > wiadukt. Osobiście uważam, że Policja tam powinna to miejsce
    > zabezpieczyć, zarówno przed szabrownikami, ale przede wszystkim przed
    > najechaniem przez kogoś na te samochody. Słupki. Radiowóz na błyskach.

    Ja prdl... Powinni jeszcze tymczasowe lądowisko dla heli wyznaczyć oraz
    namiot sanitarny do triagu na wypadek karambolu. Człowieku - widziałeś
    zdjęcia? Zaparkowali na _trawniku_. Peron ci z deka odjechał.

    > To akurat rola samorządu.

    Jasne - a rolą policji w czasie powodzi jest wystawianie wezwań za
    nieprawidłowe prarkoawnie

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!