  • Data: 2004-04-08 23:54:36
    Temat: Re: Policja gospodarcza
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:

    > Policjanci są wyszkoleni (z reguły), ale nie ma nagrywarek. To musi być
    > specjalna nagrywarka, która nie musi instalować driverów na dysku. Bo nie
    > możesz nic instalować na zabezpieczanym nośniku. Takie nagrywarki
    > istnieją, ale jest ich niewiele.

    Pfff - też mi filozofia. Przychodzisz z komputerem z nagrywarką i
    kieszenią na zewnętrzny dysk (są takie przez np. USB podłączane).
    Wymontowujesz dysk z komputera, wkłądasz do kieszeni, robi się kompletny
    'dump' i gotowe. Oczywiście troszkę to może potrwać, ale bez przesady.
    Porządne przeszukanie dłużej trwa :)

    Aleternatywnie można odpalić z płytki/dyskietki NortonGhost lub coś
    podobnego na podejrzanym komputerze i kazać mu zrobić 'dump' dysku na
    'policyjnym' komputerze, na którym chodzi 'serwer' do odbierania tych
    danych, podłączonym przez jakiś kabelek.