  • Data: 2004-10-05 00:01:31
    Temat: Re: Polacy o tym samym nazwisku
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z dnia pon 4. października 2004 22:23 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Gotfryd Smolik news:

    > Tristan... ty znasz WSZYSTKIE osoby zamieszkujące województwo śląskie ???
    > :O !
    > Gratulacje !!

    No nie znam, ale skąd by się inne takie wzięli? W sumie jest nas 44 w Polsze
    (wg tego zestawienia), ale żeby na Śląsk jakieś zaleźli z tym nazwiskiem?
    Hm... No może...

    > Ale, ale... "znajomych z Internetu" też liczysz ?? ;)
    > A może jeszcze jest jakaś wieś z 1 chałupą i owe 3 osoby JEDNAK
    > tam mieszkają choć ich nie znasz ? ;)

    No jest taka możliwość, ale nikła :)

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder (numer seryjny #231723)
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)