  • Data: 2004-10-04 20:23:02
    Temat: Re: Polacy o tym samym nazwisku
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 2 Oct 2004, Tristan Alder wrote:

    >+ W odpowiedzi na pismo z dnia śro 29. września 2004 12:04 opublikowane na
    >+ pl.soc.prawo podpisane HaNkA ReDhUnTeR:
    >+ > Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> napisał
    >+ >> jest taka strona ktora odpowiada liczbą nazwisk w różnych miastach
    >+ >> http://www.herby.com.pl/herby/indexslo.html
    >+ >> ale nie wiem czy to wszyscy mieszkańcy czy tylko wybrani
    >+ >
    >+ > Wybrani:-) W przypadku mego nazwiska wykazal 3 osoby w calym wojewodztiwe
    >+ > a moja rodzina liczy 5 osob:-))
    >+
> [...]

    Tristan... ty znasz WSZYSTKIE osoby zamieszkujące województwo śląskie ???
    :O !
    Gratulacje !!

    Bo tak z różnych źródeł (i pobieznej osobistej oberwacji) wychodzi że
    około 1000 osób przeciętnie się "osobiście zna".
    Masz niezłe przebicie... ;>
    Ale, ale... "znajomych z Internetu" też liczysz ?? ;)
    A może jeszcze jest jakaś wieś z 1 chałupą i owe 3 osoby JEDNAK
    tam mieszkają choć ich nie znasz ? ;)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (zaintrygowany)