  • 1. Data: 2004-09-29 09:23:50
    Temat: Polacy o tym samym nazwisku
    Od: "Polikarp_1973" <s...@p...onet.pl>

    Dzień dobry.
    Widziałem kiedyś stronę prowadzoną przez jakiś organ publiczny, gdzie
    wpisywało się [np] swoje nazwisko i można było zobaczyć ile osób o takim
    nazwisku mieszka w Polsce i w jakim województwie. To była informacja
    ilościowa bez przekazywania danych.
    CZY KTOŚ MOŻE WIE GDZIE TO MOŻNA ZNALEŹĆ? <pilne>

    proszę o linka! albo majla na s...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2004-09-29 09:40:43
    Temat: Re: Polacy o tym samym nazwisku
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Polikarp_1973 wrote:
> [...]
    > informacja ilościowa bez przekazywania danych.
    > CZY KTOŚ MOŻE WIE GDZIE TO MOŻNA ZNALEŹĆ? <pilne>

    jest taka strona ktora odpowiada liczbą nazwisk w różnych miastach
    http://www.herby.com.pl/herby/indexslo.html
    ale nie wiem czy to wszyscy mieszkańcy czy tylko wybrani
    *** blad ***

  • 3. Data: 2004-09-29 10:04:25
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[bez tego)interia.pl>

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> napisał w wiadomości

    > jest taka strona ktora odpowiada liczbą nazwisk w różnych miastach
    > http://www.herby.com.pl/herby/indexslo.html
    > ale nie wiem czy to wszyscy mieszkańcy czy tylko wybrani

    Wybrani:-) W przypadku mego nazwiska wykazal 3 osoby w calym wojewodztiwe a
    moja rodzina liczy 5 osob:-))

    HaNkA

  • 4. Data: 2004-09-29 16:27:21
    Od: Richat <r...@t...pl>

    nasz kolega HaNkA ReDhUnTeR nabazgrał:

    > Wybrani:-) W przypadku mego nazwiska wykazal 3 osoby w calym wojewodztiwe a
    > moja rodzina liczy 5 osob:-))
    >
    > HaNkA

    to sa dane sprzed 98 roku, moze dlatego

    --
    Pozdr.Richat

  • 5. Data: 2004-09-29 17:53:17
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 29 Sep 2004 11:40:43 +0200, "blad"
    <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> wrote:

    >jest taka strona ktora odpowiada liczbą nazwisk w różnych miastach
    >http://www.herby.com.pl/herby/indexslo.html
    >ale nie wiem czy to wszyscy mieszkańcy czy tylko wybrani
    Wybrani. Jednego ze znanych mi nazwisk dwuczlonowych ktore istnieje od
    20 lat nie ma w wykazie :)

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?

  • 6. Data: 2004-09-29 21:27:28
    Od: "Tomek" <k...@v...pl>

    > Wybrani. Jednego ze znanych mi nazwisk dwuczlonowych ktore istnieje od
    > 20 lat nie ma w wykazie :)
    >
    > WAM
    > --
    > Sylwester 2004!
    > Może nad morze?
    > http://www.nadmorze.pl
    Za to moje jest. 5 osób w Polsce. I chyba sie zgadza. Tomek

  • 7. Data: 2004-09-29 22:14:57
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Uzytkownik WAM <n...@n...nopl.pl> w poscie
    news:4asll012tqv45qr2hs365virg4hi99qiop@4ax.com napisal, co nastepuje:
    > Wybrani. Jednego ze znanych mi nazwisk dwuczlonowych ktore istnieje od
    > 20 lat nie ma w wykazie :)

    Mojego dwuczlonowego nie ma wcale,
    Moze jest bug jakis na dwuczlonowe :)

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Rozwiązywanie zadań, pisanie prac.
    www.wszechwiedza.pl

  • 8. Data: 2004-10-02 07:37:54
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia śro 29. września 2004 12:04 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane HaNkA ReDhUnTeR:

    > Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> napisał w wiadomości

    > Wybrani:-) W przypadku mego nazwiska wykazal 3 osoby w calym wojewodztiwe
    > a moja rodzina liczy 5 osob:-))

    A mi wyszło w katowickiem 10, a jest nas 7. Ciekawe skąd wzięli te dodatkowe
    3.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder (numer seryjny #231723)
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 9. Data: 2004-10-04 20:23:02
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 2 Oct 2004, Tristan Alder wrote:

> [...]
    >+ > a moja rodzina liczy 5 osob:-))
    >+
    >+ A mi wyszło w katowickiem 10, a jest nas 7. Ciekawe skąd wzięli

    Tristan... ty znasz WSZYSTKIE osoby zamieszkujące województwo śląskie ???
    :O !
    Gratulacje !!

    Bo tak z różnych źródeł (i pobieznej osobistej oberwacji) wychodzi że
    około 1000 osób przeciętnie się "osobiście zna".
    Masz niezłe przebicie... ;>
    Ale, ale... "znajomych z Internetu" też liczysz ?? ;)
    A może jeszcze jest jakaś wieś z 1 chałupą i owe 3 osoby JEDNAK
    tam mieszkają choć ich nie znasz ? ;)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (zaintrygowany)

  • 10. Data: 2004-10-05 00:01:31
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia pon 4. października 2004 22:23 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Gotfryd Smolik news:

    > Tristan... ty znasz WSZYSTKIE osoby zamieszkujące województwo śląskie ???
    > :O !
    > Gratulacje !!

    No nie znam, ale skąd by się inne takie wzięli? W sumie jest nas 44 w Polsze
    (wg tego zestawienia), ale żeby na Śląsk jakieś zaleźli z tym nazwiskiem?
    Hm... No może...

    > Ale, ale... "znajomych z Internetu" też liczysz ?? ;)
    > A może jeszcze jest jakaś wieś z 1 chałupą i owe 3 osoby JEDNAK
    > tam mieszkają choć ich nie znasz ? ;)

    No jest taka możliwość, ale nikła :)