    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: "Pogromca z ciechanowa"
    Date: Sun, 28 Jul 2024 12:49:31 +0200
    <v7tvf0$fid$1@news.chmurka.net> <v7u21l$g0s$7@news.chmurka.net>
    <v829ov$51q$1@news.chmurka.net> <v82ab3$23l$10@news.chmurka.net>
    <v82ep8$88v$1@news.chmurka.net> <v82f6q$84r$2@news.chmurka.net>
    <v82hvu$aip$1@news.chmurka.net> <v82i7r$aiv$1@news.chmurka.net>
    <v82iv7$b7g$1@news.chmurka.net> <v82jg4$ana$2@news.chmurka.net>
    <v82qvq$h66$1@news.chmurka.net> <v82rq7$ana$3@news.chmurka.net>
    <v82vt6$kts$1@news.chmurka.net> <v830fs$ana$5@news.chmurka.net>
    <v835jq$pns$1@news.chmurka.net> <v835qj$lic$1@news.chmurka.net>
    <v83c7s$ul6$1@news.chmurka.net> <v83ce4$ucb$2@news.chmurka.net>
    <v84uq8$ba3$1@news.chmurka.net> <v8541i$fc3$1@news.chmurka.net>
    <v85748$jh6$4@news.chmurka.net>

    > Ale możesz ten pas opuścić.

    A czy ja napisałem że nie mogę? Po prostu jakby tam między
    "skrzyżowaniami" była "normalna trzypasmowa jezdnia" to oznakowanie
    wyglądałoby inaczej. Cały ten pas od początku do końca służy do
    zmieniania drogi zgodnie z trzecim punktem - więc jest to skrzyżowanie i
    to jedno.

    Cała "afera" ze znakiem C-5 polega na tym, że w rozprządzeniu nakazano
    jego ustawienie przy drogach zbiegających się pod kątem mniejszym niż 20
    stopni. Ale nie wzięto pod uwagę jak to będzie działać z innymi
    przepisami w tym ustawie PoRD. Co powoduje potem taki niuans jak wlaśnie
    to, że na pasie przeplatania teortycznie, taktując prawo dosłownie na
    ogół nie można zjechać inaczej niż na jezdnię główną. Problem jest w
    zasadzie teoretyczny dopóki nie trafisz na indywiduum typu naszego
    "pogromcy z ciechanowa".

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!