  • Data: 2024-07-28 13:33:35
    Temat: Re: "Pogromca z ciechanowa"
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wlicza "skrzyżowania" z drogami wewnętrznymi? :)

    Jakie znaczenie praktyczne ma to, co on wlicza. Jakbyśmy tego nie
    liczyli i czego nie wliczali, to najbliższe będzie najbliższe.

    Nie chce mi się śledzić całej tej dyskusji, bo już to mocno zamotane
    jest, ale zwracam uwagę, że nie tak dawno zmieniła się definicja
    skrzyżowania. Upewnijcie się, czy na pewno stosujecie tę samą.
    Skrzyżowanie, to część drogi będącą połączeniem dróg albo jezdni jednej
    drogi w jednym poziomie, z wyjątkiem połączenia drogi o nawierzchni
    twardej z drogą o nawierzchni gruntowej lub z drogą wewnętrzną.

    Kiedyś było to przecięcie się w jednym poziomie dróg mających jezdnię,
    ich połączenie lub rozwidlenie, łącznie z powierzchniami utworzonymi
    przez takie przecięcia, połączenia lub rozwidlenia; określenie to nie
    dotyczy przecięcia, połączenia lub rozwidlenia drogi twardej z drogą
    gruntową lub stanowiącą dojazd do obiektu znajdującego się przy drodze,

    nei była skrzyżowaniem (chyba, że była dojazdem do obiektu), a teraz nie
    jest.

    --
    (~) Robert Tomasik