  • Data: 2002-11-11 16:20:47
    Temat: Re: Pogdybajmy... :-)
    Od: Papik <p...@g...w.astercity.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 11 Nov 2002 17:12:31 +0100, Maciuś napisał/napisała:
    > Znajomy wymyslił niedawno sprytne urządzonko mające na celu zabezpieczenie
    > auta przed kradzieżą. Zintegrował z czujnikiem ruchu wihajster, z którego
    > wydobywa się paraliżujący gaz. Czy mój znajomy odpowiada za ewentualne
    > powikłania zdrowotne złodzieja?

    Hmm gdybac jkazdy moze nawet ja (nie majacy zielonego pojecia).
    I wiesz co.. nie wiem co CI odpowiedziec :)
    Z jednej strony zlodziej sam ryzykuje (samochod moze byc niesprawny) a z
    drugiej, standardowe wyposazenie nie przewiduje gazu paralizujacego wiec..
    :>

    --
    * Oficjalnie kawaler * Pawel -PAPIK- Pomorski
    GG: 70701