  • Data: 2016-10-01 10:38:40
    Temat: Re: Podzielnik ciepła - dane wysyłane zdalnie
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-09-30 o 00:45, Animka pisze:
    > Wkurza mnie tylko to, że jak zaprosiła gości to miała caly czas otwarte
    > drzwi do łazienki (grube grzewcze rury w pionie). Łazienka niebrzydka,
    > ale z kiblem na widoku.

    U mnie te rury mam zamienione na zwykły grzejniczek łazienkowy a i tak
    grzeje tylko w wielkie mrozy bo jest jakiś taki cug w tych rurach że
    musi być bardzo gorąca woda żeby przepływała. Fachowcy załamują ręce i
    nie będzie grzać normalnie :-)
    Mam cały rok zakręcone grzejniki i mogę łazić nago. Taka prlowska
    konstrukcja :-)