  • Data: 2016-10-03 12:09:23
    Temat: Re: Podzielnik ciepła - dane wysyłane zdalnie
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 01.10.2016 21:51, WS wrote:
    > Co do grzania sasiadow, to tez tak zle to nie wyglada, faktycznym
    > problemem sa niezamieskane mieszkania, gdzie temp. mozna zmniejszyc
    > do kilku(nastu) stopni. Jesli ktos mieszka, to juz tak prosto nie
    > jest. Zeby cieplo przeplywalo musi byc roznica temperatur, wiec nie
    > ma opcji, zeby grzac sie od sasiadow i miec tak cieplo jak oni. Jesli
    > temp sa rowne, to cieplo nie przeplywa...

    Ale jest taka opcja żeby mieć wystarczająco ciepło.

    Kiedyś pielęgniarka która przyszła do naszego dziecka powiedziała że
    mamy za ciepło i sugeruje temperaturę 18-20stC. Nie udało mi się, przy
    zamkniętych oknach i zakręconych kaloryferach, uzyskać mniej niż 21stC.
    A była zima. Ewidentnie byłem dogrzewany przez sąsiadów i rury pionu.

    p. m.