eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPodział majątku wspólnego małżonków - po śmierci jednego z nich ???? › Re: Podział majątku wspólnego małżonków - po śmierci jednego z nich ????
  • Data: 2009-05-08 21:05:04
    Temat: Re: Podział majątku wspólnego małżonków - po śmierci jednego z nich ????
    Od: kauzyperda <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    spp pisze:

    > A czymże innym jest postępowanie spadkowe?

    Heh, no ok, ja to rozumiem, ale doslownie zglupialem jak uslyszalem:
    postepowanie dzial spadku po zmarlym malzonku (miedzy spadkobiercami -
    drugi malzonek i dzieci) bedzie *dopiero* jak zrobimy podzial majatku
    wspolnego (wczesniejsze postepowanie).

    Imo jakies dziwadlo, ale jak sie to czyta... w *pismie* od *radcy
    prawnego*, to mozna zwatpic ;-)

    --
    pozdr
    luck