    From: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Podwykonawcy ktore przepisy reguluja dlug
    Date: Wed, 13 Dec 2006 14:18:47 +0000 (UTC)

    Dnia Wed, 13 Dec 2006 14:23:39 +0100, Sebcio napisał(a):

    > wstrzymac swiadczenia uslugi juz nie ma po co bo praktycznie zostala
    > skonczona (robota budowlana), a zeby smieszniej bylo, aby mowic o

    I dopiero teraz zdecydowałeś się napisać, że chodzi o roboty budowlane.
    Ano nie jestem specjalistą od tej dziedziny, ale wiem, że dla robót
    budowlanych istnieją przepisy szczególne. Podobno wynika z nich, że w
    razie niewypłacenia nalezności dla podwykonawców odpowiada za nie
    inwestor. Pzrypominam sobie artukuły w prasie, ż ektoś miał zamiar
    zaskarżyć (zaskarżył???) ten przepis do Trybunału Konstytucyjnego. Może
    ktoś ci napisze bardziej szczegółowo.

    Poczytaj Kodeks Cywilny od artykułu 647.