eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPodstawa prawna - zakaz instalowania zaworow na kaloryferach › Re: Podstawa prawna - zakaz instalowania zaworow na kaloryferach
  • Data: 2005-06-15 12:05:35
    Temat: Re: Podstawa prawna - zakaz instalowania zaworow na kaloryferach
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Leech wrote:

    > Ale czy jest jakis przepis, ktory mi zabrania zamontowania (lub nakazuje
    > zdemontowanie). Rozumiem, ze mog mi nie zalozyc podzielnikow jesli nie
    > zdemontuje ale czy cos jest jeszcze?

    raczej nie ma, bo mi spółdzielnia sama proponowała założenie zaworów
    zwrotnych. Fakt, że potem latali po mieszkaniach i plombowali.

    Tych od podzielników nie interesuje, jak ty masz zamontowane kaloryfery
    i na pewno niczego ci plombować nie będą, bo to nie ich biznes. Oni są
    od zamontowania, odczytania i zrobienia rozliczenia dla spółdzielni.
    Gadaj ze spółdzielnią.