  • Data: 2008-07-31 10:26:03
    Temat: Re: Podsluch telefon art. 267 kk
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 31 Lip, 12:00, mvoicem <m...@g...com> wrote:

    > No to niech organ ścigania w osobie funkcjonariusza/urzędnika popełniającego
    > przestępstwo siedzi 2* tyle ile siedziałby "cywil" za to samo, ale dowód
    > powinien nadal być dowodem.
    >
    > p. m.

    Tylko ze o slabszej sile i latwiejszej mozliwosci odrzucenia bez
    widzimisie sedziego. To znaczy jesli policjant od kogos tam wie ze u
    podejrzanego jest bron (a jest podejrzany o napad z bronia) i robi mu
    wlam to po pierwsze idzie siedziec za wlam. Po drugie taki dowod
    obrona moze odrzucic bo policjant zrobil wlam czyli zlamal prawo a
    wiec jest podejrzenie ze bron ta podrzucil.

    Natomist jesli mamy przypadek tak jak tutaj na poczatku to wydaje mi
    sie ze powinien on byc dopuszczony bez mozliwosci odrzucenia z pwodu
    nielegalnego zdobycia. Oczywiscie facet moze za to odpowiadac ale
    nagrywanie rozmow na wlasnym telefonie w takiej sytuacji jest, w
    powiedzmy "granicach normalnosci". Poza tym nie ma podejrzenia ze
    nagrania te zostala sfingowane. A jesli adwokat malzowiny taki zarzut
    podniesie to na jego barkach bedzie lezalo udowodnienie tej tezy.