  • Date: Wed, 30 Jul 2008 23:32:22 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Podsluch telefon art. 267 kk

    Olgierd pisze:

    > No właśnie, to też mam na myśli. Dlatego też wolałbym rozróżnić dowód
    > uzyskany wskutek popełnienia przestępstwa, a dowód uzyskany z uchybieniem
    > przepisów postępowania karnego. Tj. chciałbym, żeby może ustawodawca to
    > rozróżnił.

    A nie wystarczy rzetelna ocena wiarygodności dowodu?

    Przecież jeśli np. torturami wymusi ktoś nie tyle zeznanie ile
    wskazanie, gdzie są (obiektywnie wiarygodne) dowody (np. jakieś
    nagrania, zdjęcia) to dlaczego nie miałyby zostać użyte?

    Inna sprawa, że ten, kto te dowody tak zdobył, powinien zostać stosownie
    ukarany.