  • Data: 2008-07-30 21:32:22
    Temat: Re: Podsluch telefon art. 267 kk
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Olgierd pisze:

    > No właśnie, to też mam na myśli. Dlatego też wolałbym rozróżnić dowód
    > uzyskany wskutek popełnienia przestępstwa, a dowód uzyskany z uchybieniem
    > przepisów postępowania karnego. Tj. chciałbym, żeby może ustawodawca to
    > rozróżnił.

    A nie wystarczy rzetelna ocena wiarygodności dowodu?

    Przecież jeśli np. torturami wymusi ktoś nie tyle zeznanie ile
    wskazanie, gdzie są (obiektywnie wiarygodne) dowody (np. jakieś
    nagrania, zdjęcia) to dlaczego nie miałyby zostać użyte?

    Inna sprawa, że ten, kto te dowody tak zdobył, powinien zostać stosownie
    ukarany.