    From: "Abigail" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Podrobiona legitymacja
    Date: Sat, 28 Sep 2002 14:39:37 +0200

    Użytkownik "aga" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:an4433$sbb$1@news.gazeta.pl...
    > Mam problem. Podczas kontroli w pociagu zostala zatrzymana mi podrobiona
    > legitymacja studencka. Dostalam kare i pokwitowanie zatrzymania dokumentu.
    > Rewizor stwierdzil, ze dokument zostanie przeslany do Gniezna.
    > Oczywiscie widze swoja wine w tej calej sytuacji, ale chcialbym uslyszec
    rady
    > co mam dalej robic?
    > Jak rozmawiac z pkp aby ta sprawa zostala jak najszybciej zakonczona i
    > mozliwie jak najmniejszymi konsekwencjami?

    ojojoj

    1. predziutko zaplacic
    2. uzyc swych wdziekow na wlasciwym kierowniku jednostki pkp (?) co by
    organow nie zawiadamial
    3. jak sie nie uda, uzyc tych samych wdziekow na prokuratorze co by
    zawnioskowal o warunkowe umorzenie, choc bez grzywny sie nie
    obejdzie,
    4. jak sie nie uda, probowac tegfo samego przed sadem - powinno sie
    udac ( chyba ze sie bylo wczesniej niegrzeczna dziewczynka )
    5. byc grzecznym na przyszlosc

    pzdr

    A.