    From: Jaro <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Podpis elektroniczny a faktura VAT.
    Date: Sun, 05 Jun 2005 11:34:11 +0200

    gardziej wrote:

    > bez pieczatki "za zgodnosc z orginalem" ?

    Troche sie rozminelismy znaczeniowo (tak mi sie wydaje). Jako oryginal
    przyjalem fizyczny dokument (np plik word'a czy pdf-a) ktory to
    podpisujemy elektronicznie, dzieki czemu otrzymujemy kolejny plik na
    dysku ( tym razem z rozszerzeniem .sig ). Jako tworzenie kopii rozumiem
    po prostu przekopiowanie (fizyczne) pliku z rozszerzeniem .sig np na
    dyskietke lub w inne miejsce dysku (co rownoznaczne jest z wyslaniem go
    mailem do wielu osob). Fizycznie nie rozroznisz, ktory plik to kopia, a
    ktory oryginal. Zarowno Ty jak i odbiorca maila maja dokument, pod
    ktorym zlozony podpis elektroniczny gwarantuje, ze jego zawartosc nie
    zostala zmieniona po czasie zlozenia podpisu oraz ze dane zawarte w
    dokumencie sa prawdziwe (bo inaczej nie zlozylbys pod nim podpisu).

    Pozdrowienia
    Jaro