  • Data: 2019-08-28 00:05:18
    Temat: Re: Podejrzany piorun
    Od: Animka <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-08-26 o 17:38, Trefniś pisze:

    > Ludzie, przestańcie już kombinować :)
    > Piorun można oskarżać o wszystko, ale na pewno nie o losowość w działaniu!
    > Zawsze wybierze najbardziej optymalną dla siebie drogę do uziemienia.
    > Nawet, jeśli jej nie rozumiemy, albo nie potrafimy uzasadnić, na pewno
    > była optymalna.
    > Na podobnej zasadzie, jak droga światła w przestrzeni.

    Winne są łańcuchy i głupi ludzie, którzy słysząc-widząc zaczynającą się
    burzę zdecydowali się włazić na ten Giewont.

    Pamiętam, że jako 16 latka wchodziłam z grupą ludzi i naszym wczasowym
    przewodnikiem na Śnieżkę. Lunął wielki deszcz,wiał wiatr, ja w klapkach
    motylkach (podobne trochę do japonek) i z torebeczką. Nie było zadnych
    ogrodzeń, zeby nie spaść w doł. Fakt, że wszyscy byłismy pozytywnie
    nastawieni, mnie i siostrę ochraniał swoimi ramionami mój kolega.
    Dotarliśmu do tego schroniska, ale cholerstwo (to jeszcze stare) było
    zamkniete na cztery spusty. W czeskim schronisku odmówili nam nawet
    herbaty, bo nie mieliśmy koron do zapłacenia. Znieczulica normalnie.
    Fakt, że nie żałuję tej wycieczki, bo mimo wszystko było fajnie. Drugim
    razem byłam potem na Śnieżce ze swoim mężem. Stało juz ogólnodostępne
    schronisko-kawiarnia w kształcie spodka UFO.

    --
    animka