  • Data: 2019-08-28 16:44:47
    Temat: Re: Podejrzany piorun
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A co do anglojęzycznych słów, to przypomniał mi się stary kabaret, to
    > było chyba studio 202, gdzie był dialog tego typu:

    W szkole kumpla nauczycielka od geografi złapała na paleniu i nie
    wiedzieć czemu (normalnie to raczej luzacka byłą) zatargała go do dyra.
    Ten kazał mu usunąć wszelkie wulgarne i kompromitujące napisy w kiblu
    męskim na parterze. Był tam miedzy innymi chujami, kurwami itp napis
    "jebać wiatraka" (jak się można domyśleć to nawisko pewnego nauczyciela)
    wsparte rysunkiem czteroramiennego wiatraka.

    Kumpel powycierał pierwsze litery z każdego wątpliwego wyrazu i zgłosił
    się do odbioru prac - przy chujach się nie musiał napracować zbyt wiele,
    bo w owych czasach królowała pisownia przez samo ha. Oprócz hujów, urew,
    up, zostało "ebać atraka" oraz znikło jedno z czterech ramion na rysunku
    wiatraka;) Dyro robotę odebrał. Atrak się wściekł.

    Historia ma też smutny aspekt - koleś mało co u Atraka nie kiblował
    potem;) Miła też zabawny akcent - Wiatrak dostał nową ksywkę - Taki
    psiktas bez W;)

    --
    Shrek