eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPodawanie NIPu organom nie mającym nic wspólnego z podatkami › Re: Podawanie NIPu organom nie mającym nic wspólnego z podatkami
  • Data: 2011-05-27 13:08:11
    Temat: Re: Podawanie NIPu organom nie mającym nic wspólnego z podatkami
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 5/27/2011 4:28 AM, Kamil wrote:

    > No i powiedz jeszcze że nie ma racji ten "twardogłowy"?

    Byłeś kiedyś w jakies knajpie za granicą?
    To zrób sobie wycieczkę i zobacz jak cały świat funkcjonuje.

    > Wielokrotnie już, Gotfryd wskazywał paluchem, że kart nie daje się do rąk
    > kasjerki/kelnera itp itd.
    > Pozwoliłbyś jakiemuś kelnerowi spierdolić z sali, gdzieś na zaplecze do
    > czytnika???
    > To chyba masz coś z główką ;)

    tak
    robie to zwykle przy każdym wyjeździe, kilka razy dziennie
    kelner kładzie na stole rachunek, ja mu do tego dokładam kartę, on
    rachunek i kartę zabiera i po chwili przynosi wszystko, ze slipem do
    podpisu.
    podpisuje slip, zabieram karte, rachunek i kopię slipu dla mnie, wkładam
    gotówkę / lub dopisuje na slipie napiwek i wychodzę.

    miej to na uwadze, jak kelner nie bedzie potrafił zrozumieć czemu robisz
    raban ze kelner zabiera twoją kartę. Bo jeszcze ściągnie policję, że się
    awanturujesz.