    From: "K. W." <k...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Podatnicy zapłacą alimenty za gwałt...?!
    Date: Sat, 29 Apr 2006 02:20:49 +0000 (UTC)

    arturo <d...@c...pl> napisał(a):

    > w ten sposob to kazda kobieta, ktora rodzi ponosi szkode w sensie
    > finansowych
    > konsekwencji ciazy i urodzenia dziecka. Mamy nadzieje, ze synek bedzie
    > mnie wyrozumialy dla swojej mamusi, ktora zostawila tak duzo dowodow
    > swojej specyficznej milosci, ktora chciala go abortowac i nie omieszka jej
    > tego odwzajemnic ...

    Mnie zastanawia jedno. Jesli ta kobieta nie chciala urodzic dziecka, a mimo to
    musiala..to dlaczego żąda pieniędzy za utrzymywanie dziecka, ktorego nie chce?
    Dlaczego nie odda go do adopcji? Skoro chciała usunać nie chcianą ciąże, to
    nie dotknie zbytnio jej sumienia oddanie nie chcianego dziecka do adopcji.
    Jak w piosence Republiki "Ta piosenka jest pisana dla pieniędzy".. mozna by
    zmienic na: "Ta sprawa ciągnie się ze względu na pieniądze". Lalalall...