  • Data: 2008-10-03 08:20:40
    Temat: Re: Podatek za psa???
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sannindan pisze:
    > Witam.
    >
    > Mam kilka pytań:
    >
    > 1. Chciałem się dowiedzieć czy istnieje coś takiego?
    > 2. Jeśli jest to czy to, iż mieszkam na wsi i mój pies nigdy nie
    > wyszedł poza dom, to czy nadal muszę płacić (tzn mam swoje podwórko i
    > praktycznie tylko tam jest no i w domu)
    > 3. Jeśli nie ma takowego podatku (czytałem gdzieś, że został
    > zlikwidowany w roku 2007), to czy urząd gminy może nanieść
    > jakiekolwiek opłaty (podatek) za właśnie psa.
    > 4. Czy to że w domu mieszka kilka rodzin i są dwa podwórka, to czy
    > można podciągnac pod max. 2 psy na gospodarstwo

> [...]

    Nie ma już podatku, jest tylko opłata za posiadanie psa. Opłata nie
    jest obowiązkowa, np. w Warszawie została zniesiona całkowicie. Musisz
    dowiedzieć się w lokalnym urzędzie.

    http://samorzad.infor.pl/finanse/podatki-oplaty/5730
    1,Ostatni%20rok%20obowi%C4%85zywania%20podatku%20od%
    20posiadania%20ps%C3%B3w.html

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz