  • Data: 2006-09-22 19:15:26
    Temat: Re: Podatek od sprzedaży mieszkania - poważny problem
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości: news:ef0i1r$l60$1@inews.gazeta.pl
    użytkownik *Anna S.* napisał(a):

    > .. nie jestem tylko pewna, czy można tą kwotę przeznaczyć na cele
    > prowadzonej działalnośći:( wydaje mi się że są to tylko cele
    > mieszkaniowe... (zakup, remont) ale to już możesz dopytać dokładnie w
    > U.Skarbowym

    Zdaje się, że w rachubę wchodzą tylko cele mieszkaniowe. Kiedyś pytałem
    o to samo w US i wszystko mi dokładnie wyjaśniono. Teraz już dokładnie
    nie pamiętam wszystkiego, ale jedno było pewne: do 14 dni po sprzedaży
    trzeba było złożyć oświadczenie o zamiarze wykorzystania na cele
    mieszkaniowe dochodu ze sprzedaży mieszkania w ciągu dwóch lat. Były tam
    jakies uwarunkowania, że sie wykorzystało, że sie nie wykorzystało i
    odpowiednio z tym związane %%. Nie pamiętam już, ja złożyłem jedno
    oświadczenie, a za niespełna dwa tygodnie już drugie o zakupie. Jeszcze
    mi domiar bladzie sypnęły od czynności cywilno-prawnych :/ daDa niech
    szybciutko leci do swojego US i dokładnie pyta

    --
    Big Jack
    //////