  • Data: 2006-09-22 11:09:45
    Temat: Re: Podatek od sprzedaży mieszkania - poważny problem
    Od: "kysio" <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "daDa" <d...@1...pl> napisał w wiadomości
    news:ef0f3k$dst$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam sedecznie
    > Posiadam mieszkanie które kupiłem w zeszłym roku (2005) ale sytuacja
    > zmusiła mnie do sprzeadazy tego mieszkania i zaiwestowania uzyskanych
    > pieniedzy w dzialalność gospodarczą. Podatek należny od tej sprzedaży 10%
    > to jak dla mnie duża kwota potrzebna mi do zaiwestowania w miejsce pracy a
    > nie zapłacenie go "lekką ręką" dla urzędu. Proszę o pomoc, czy jest jakiś
    > sposób na zatrzymanie tego podatku lub choc by odroczenie płatności tego
    > podatu na okres np 1 roku?

    to jest twoj heroiczny wklad w tanie panstwo, ktore rozpoczyna sie od
    haraczu
    dla brukseli az po dziesiatki innych rzeczy, jak chocby w dluzszej
    perspektywie
    funkcjonowanie ZUS i emerytury dla panów Lesiaków - chyba nie sadzisz,
    ze te pieniadze sa bardziej potrzebne Tobie niz im ? :-)

    przepraszam, ze nie na temat ale nie moglem sie powstrzymac od komentarza
    widzac tak drastyczny skok na instytucję wlasności ... prawdopodobnie
    zmienia
    te łupieżcze przepisy ale Ci co sprzedali mieszkania wczesniej zwrotów z
    tego
    tytułu raczej nie otrzymają ... :-(