eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPoczta PolskaRe: Poczta Polska
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: John Kołalsky <j...@k...invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Poczta Polska
    Date: Sat, 25 Feb 2012 16:47:02 +0100
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 71
    Message-ID: <jiavqk$edt$1@mx1.internetia.pl>
    References: <ji8dop$o7$1@mx1.internetia.pl> <jialp7$4pm$1@inews.gazeta.pl>
    <jiaqsl$qdk$1@mx1.internetia.pl> <jiatsa$s35$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83-238-168-227.ip.netia.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1330184852 14781 83.238.168.227 (25 Feb 2012 15:47:32 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 25 Feb 2012 15:47:32 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
    In-Reply-To: <jiatsa$s35$1@inews.gazeta.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:699033
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    >>>> Znalazłem wczoraj awizo w skrzynce, że była do mnie przesyłka. Bazgroły
    >>>> jak zwykle, ale domniemuję, że skreślono możliwość odbioru tego samego
    >>>> dnia na rzecz kolejnych. Na czytelnie nabitym napisie, że można odebrać
    >>>> w godzinach 9-18 w punkcie ajencyjnym. No to dzisiaj sobie chciałem
    >>>> odbebrać. Zajeżdżam, godzina 16:55. Punkt zamknięty. Napis, że pon-pi
    >>>> do 17-tej. Co jest ?! Nie dość, że nie minęła 18-ta, do której powinno
    >>>> być czynne według informacji na awizie, to jeszcze 17-tej nie ma, do
    >>>> której według napisu na punkcie powinno być. Nosz ... jest piątek,
    >>>> otwarte dopiero w poniedziałek. Co mogę reklamować ?
    >>>
    >>> Jak oceniasz prawdopodobieństwo spóźnienia się Twojego zegarka
    >>
    >> O 1 godzinę 5 minut ? Na ZERO
    >>
    >>> i jak możesz dowieść, że faktycznie zamknięto punkt przed wyznaczoną
    >>> godziną?
    >>
    >> Nie zamierzam tego dowodzić tylko jakoś cudownie spowodować, że ta i
    >> kolejne przesyłki dotrą do mnie :-)
    >
    > Napisz skargę do Dyrektora Poczty. Sądzę, że uda Ci się uzyskać
    > przeprosiny i poprawienie pieczątki na awizach.

    Tylko wiesz, ja z tej poczty korzystam raz na rok. Jak przed upływem
    kolejnego roku np wpadnę pod samochód to już nigdy nie skorzystam. A jakby
    mi przyszedł polecony z sądu i go nie odebrał to mogę się okazać stratny.
    Dlatego zwróciłem uwagę, że już jestem stratny przez to, że muszę drugi raz
    tam iść i o tydzień obsunęła mi się praca nad tym co przyszło.

    > Pewnie kiedyś ta ajencja była czynna do 18-tej. Zmieniono godziny
    > "urzędowania", ale nie zmieniono awiz.

    Nie wiem. W sumie nie obchodzi mnie to. Jak dla mnie urzędy powinny
    przyjmować całą dobę bo jak robią to w godzinach rannych to znaczy, że
    jakieś 50% ludzi nie ma do nich dostępu co jest zupełnie niecelowe.

    > 5-cio minuteowego zbyt szybkiego zamknięcia ajencjki nie udowodnisz, ale
    > moze spowodujesz, że ktoś się nad problemem pochyli i kilka razy sparwdzi,
    > w jakich faktycznie godzinach jest ona czynna.

    A myślę, że to wszystko da się udowodnić sprawdzając logi komórki choć to
    skrajnie nieadekwatne jest.

    > Chyba, ze kilka różnych neizależnie od siebie osób napisze podobne
    > skargi - w co wątpię. No bo na podstawie Twojej wiedzy nie wiadomo, czy w
    > tej ajencji stała praktyką jest cięcie w pręta z klientami,

    Mnie nie chodzi o to że jest stała tylko, że jednorazowo poniosłem stratę
    jak wyżej. Bo jestem klientem PP a nie samą PP. Oni sobie mogą sprawdzać
    funkcjonowanie punktów itp itd a mnie interesuje wyłącznie czy przesyłka do
    mnie dotarła.

    > czy wyjątkowo akurat tego dnia przykłądowo pracownikowi spieszył zegarek o
    > 3 minuty, a Tobie spaźniał o trzy i wyszło, jak wyszło.

    Mój zegarek chodzi dokładnie a zegarek gościa mnie nie obchodzi, może
    zostawać dłużej jak nie potrafi go ustawić. Pamiętam dawno temu, jeszcze tak
    trochę w komunie, po mieście chodziłem i widzę gościa przy zamkniętych już
    drzwiach sklepu spożywczego gościa dyskutującego z pracownicą, że jeszcze
    przed zamknięciem jest i powinno być otwarte, nic tego dnia nie zdziałał,
    ale okazało się, że jest prezydentem miasta czy coś i za jakiś czas sklepu
    już nie było. Gdyby dowodzenie, które proponujesz, doprowadziło do takiego
    efektu to byłbym za.

    >Innych odszkodowań lub skutków skargi bym nie oczekiwał.

    Wiem. Należało jednak kuriera zamówić.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1