  • Data: 2012-02-25 15:47:02
    Temat: Re: Poczta Polska
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Napisz skargę do Dyrektora Poczty. Sądzę, że uda Ci się uzyskać
    > przeprosiny i poprawienie pieczątki na awizach.

    Tylko wiesz, ja z tej poczty korzystam raz na rok. Jak przed upływem
    kolejnego roku np wpadnę pod samochód to już nigdy nie skorzystam. A jakby
    mi przyszedł polecony z sądu i go nie odebrał to mogę się okazać stratny.
    Dlatego zwróciłem uwagę, że już jestem stratny przez to, że muszę drugi raz
    tam iść i o tydzień obsunęła mi się praca nad tym co przyszło.

    > Pewnie kiedyś ta ajencja była czynna do 18-tej. Zmieniono godziny
    > "urzędowania", ale nie zmieniono awiz.

    Nie wiem. W sumie nie obchodzi mnie to. Jak dla mnie urzędy powinny
    przyjmować całą dobę bo jak robią to w godzinach rannych to znaczy, że
    jakieś 50% ludzi nie ma do nich dostępu co jest zupełnie niecelowe.

    > 5-cio minuteowego zbyt szybkiego zamknięcia ajencjki nie udowodnisz, ale
    > moze spowodujesz, że ktoś się nad problemem pochyli i kilka razy sparwdzi,
    > w jakich faktycznie godzinach jest ona czynna.

    A myślę, że to wszystko da się udowodnić sprawdzając logi komórki choć to
    skrajnie nieadekwatne jest.

    > Chyba, ze kilka różnych neizależnie od siebie osób napisze podobne
    > skargi - w co wątpię. No bo na podstawie Twojej wiedzy nie wiadomo, czy w
    > tej ajencji stała praktyką jest cięcie w pręta z klientami,

    Mnie nie chodzi o to że jest stała tylko, że jednorazowo poniosłem stratę
    jak wyżej. Bo jestem klientem PP a nie samą PP. Oni sobie mogą sprawdzać
    funkcjonowanie punktów itp itd a mnie interesuje wyłącznie czy przesyłka do
    mnie dotarła.

    > czy wyjątkowo akurat tego dnia przykłądowo pracownikowi spieszył zegarek o
    > 3 minuty, a Tobie spaźniał o trzy i wyszło, jak wyszło.

    Mój zegarek chodzi dokładnie a zegarek gościa mnie nie obchodzi, może
    zostawać dłużej jak nie potrafi go ustawić. Pamiętam dawno temu, jeszcze tak
    trochę w komunie, po mieście chodziłem i widzę gościa przy zamkniętych już
    drzwiach sklepu spożywczego gościa dyskutującego z pracownicą, że jeszcze
    przed zamknięciem jest i powinno być otwarte, nic tego dnia nie zdziałał,
    ale okazało się, że jest prezydentem miasta czy coś i za jakiś czas sklepu
    już nie było. Gdyby dowodzenie, które proponujesz, doprowadziło do takiego
    efektu to byłbym za.

    >Innych odszkodowań lub skutków skargi bym nie oczekiwał.

    Wiem. Należało jednak kuriera zamówić.