  • Data: 2007-03-24 23:20:20
    Temat: Re: Pobranie mapy na strone www
    Od: "MiK^" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Np. świadkowie. Zresztą jeśli tak było to ten kij ma dwa końce, ale z
    > powodów, nazwijmy to etycznych nie będę dalej rozwijał tematu.

    Zaraz zaraz... moze ja sie wypowiem jako osoba ktora bezposrednio jest
    zwiazana jako uslugodawca -tworzenie stron, aplikacji itp.
    rzecz pierwsza- czy znalazlo sie na stronie odpowiednie info
    copyright? -jesli tak, to jak najbardziej mial mozliwosc azeby uzyc
    tego elementu jednak nie mogl czerpac z tego tytulu zadnych korzysci.
    A to ze mu zaplacil... jesli do reki ma spokoj.

    Kolejna sprawa... czy poinformowal wlasciciela firmy skad ma ow mape?
    jesli tak to nie jego problem.

    Rzecz kolejna nieetyczna jednak jak dla mnie nadkorzystna- raz) nie
    zna chlopa dwa) nie dostal za to grosza [chyba ze przelew] trzy) w
    razie czego zrobil prace, nie dostal za nia grosza w skutek czego nie
    3rpal korzysci materialnych z uzycia pracy firmy pilot.pl
    Etyka? Marcinie... jesli mowa o etyce, to takie firmy jak ta, dla
    ktorej zostala wykonana strona powinny zglaszac sie do osob ktorzy
    legalnie wykonaja taka usluge. co znaczy legalnie? czy brat BM-a mial
    odpowiednie oprogramowanie? win/adobe/macromedia? to kwoty rzedu 15tys
    zlotych, w takich wypadkach grzesy brat BM-a kliedy bierze 400zl i
    firma ktora unikajac takich akcji poszla na to. Mogli zaplacic 5tys
    zlotych, i mieli by swiety spokuj! a tak? chcieli zaoszczedzic to
    niech teraz placa!

    BM- daj linka do strony ;p