  • Data: 2009-04-23 12:04:59
    Temat: Re: Pobieraczka naciąganie !!!!
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 22 Kwi, 23:20, jinx <j...@i...pl> wrote:

    > Oczywiście są to dosyć karkołomne zabiegi ponieważ wystarczy przeczytać
    > regulamin żeby wiedzieć na czym polega ta "super" usługa - zwykłe
    > żerowanie na ludzkich przyzwyczajeniach (tzn. nieczytaniu tego co się
    > podpisuje). Oczywiście ignorantia iuris nocet, ale nie można sobie
    > działalności gospodarczej budować na takich praktykach.

    Ja bym sie czepial tego belkotu:

    "Po upływie 10-dniowego okresu próbnego ważność umowy od 3 miesięcy i
    koszt od 7,90 PLN miesięcznie."

    Co znaczy "waznosc umowy od 3 miesiecy"?

    Cos mi swita, moze blednie, ale czy gdzies nie bylo decyzji UKE o tym
    ze w przypadku umowy przez internet brak oplaty w ciagu 10 jest
    jednoznaczne z rezygnacja?