    From: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pobieraczek - nietypowa lekko sytuacja
    Date: Tue, 08 May 2012 11:24:23 +0200

    > Grozby przychodza nadal. Wiec mam pytania: Czy istnieje jakakolwiek
    > mozliwosc, ze oni moga mi cos zrobic?

    Nie.
    Wykazałeś dobrą wolę i wysłałeś wyjaśnienie e-mailem.
    Jak na razie dostajesz od nich spam na e-mail. Ustaw sobie filtr i
    ignoruj e-maile z tego adresu.
    Jak będą chcieli podjąć jakieś kroki, to pierwszym musi być wezwanie Cię
    do zapłaty listem poleconym. Potem sąd. Potem egzekucja komornicza. Nie
    ma innej drogi prawnej. Firmy windykacyjne też ignoruj.
    E-maile ich nic nie kosztują - a może ktoś się złamie i zapłaci...
    Ogólnie - zapomnij o sprawie.

    Gotów jestem założyć się o jakiś dobry napój z niską zawartością
    alkoholu, że nie wyślą pisma.
    Jeśli jednak przyjdzie wezwanie pisemne, to odpisz im też poleconym i
    opisz sytuację. Potem możesz znów zapomnieć o sprawie.

    --
    pozdrawiam
    Krzysztof