  • Data: 2012-05-08 14:11:28
    Temat: Re: Pobieraczek - nietypowa lekko sytuacja
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    [...]

    Ale co ty się tak emocjonujesz tą sprawą? A jak ja do ciebie napiszę, że
    chcę od ciebie 1000000zł to też będziesz pisał tutaj i się żalił, czy
    olejesz sprawę? Przecież im się nie odpisuje na żadne listy a nawet nie
    czyta bo szkoda czasu. A ci którzy im zapłacili to jelenie do odstrzału
    i szkoda że pobieraczek krzyknął sobie tylko 100zł a nie 1000zł.