  • Data: 2012-05-08 12:25:01
    Temat: Re: Pobieraczek - nietypowa lekko sytuacja
    Od: spp <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-05-08 11:52, Olgierd pisze:

    > Na marginesie: liczy się data otrzymania oświadczenia przez adresata (a
    > nawet jeszcze inaczej: art. 61 par. 1 lub par. 2, jeśli wypowiedzenie
    > wysłałeś drogą elektroniczną), nie data nadania pisma.

    Ustawa z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów
    oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt
    niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.)
    2002-08-05 13:57:58

    Art. 7.

    1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić
    bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w
    terminie dziesięciu dni ustalonym w sposób określony w art. 10 ust. 1.
    Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego
    upływem.

    --
    spp