  • Data: 2003-07-28 16:06:02
    Temat: Re: Pobicie, jak zalatwic sprawe polubownie
    Od: "Marcin" <m...@W...z.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak doszlo do tej bojki, ze tak stawiasz sprawe? Bo z tego co napisales do
    > tej pory wynika, ze mozna cie kopac po buzi byle ci okularow nie zepsuc.
    >
    > O ile ty byles ofiara. Bo moze to TY zaczales a on sie bardzo skutecznie
    > obronil i stad wynika twoja niezwykla dla mnie chec zapomnienia o
    > pokiereszowanej twarzy za odkupione okulary.

    Jak juz wczesniej powiedzialem, nie chce poprostu fatygowac siebie i
    znajomego po sadach i to jeszcze kawal drogi od miejsca zamieszkania. Jak na
    dzien dzisiejszy to po calym tym zajscu mam juz tylko strupa pod okiem, a i
    okulary jutro bede mial juz nowe :) Dlatego sklanialbym sie raczej ku
    mediacji bo moim zdaniem sprawa nie jest chyba warta takiego zachodu.