    From: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pobicie
    Date: Tue, 6 Jul 2004 13:42:29 +0200
    <cc3hrm$785$1@galaxy.uci.agh.edu.pl> <cc3ohv$bnm$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@i...unzufidek.pierwszy>
    <cc6s2o$jpi$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@i...unzufidek.pierwszy>
    <cc8hns$aa2$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@i...unzufidek.pierwszy>
    <ccb6eg$e8m$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@i...unzufidek.pierwszy>
    <ccbitf$aae$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@i...unzufidek.pierwszy>
    <ccbtkr$opa$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@i...unzufidek.pierwszy>
    <ccdqmg$bkb$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@i...unzufidek.pierwszy>

    > Czyli przyczyną może być ,,bo panu krzywo z oczu patrzy''?

    przyczyna jest oczywista, robi zdjecia bez zezwolenia (szpieg?) . Wyobraz
    sobie
    grupe planujaca wlamanie do pewneo miejsca, dajmy na to, bedzie to wlasnie
    ta restauracja, wysylaja
    jednego czlowieka, ktory udajac ze wnetrze mu sie podoba fotografuje w celu
    zaplanowania wlamania.
    i co wtedy?

    > A ja sądzę, że nie możesz.

    patrz wyzej, jest powod, a to jest wymagane do odmowienia sprzedazy.Warunek
    jest spelniony.

    > Cze laska, skond stoookash, mash fotkiem?

    > Już pisałem, że dresiarstwo to stan umysłu, nie wygląd. Choć owszem,
    > dresiarstwo często odciska piętno na wygląd.

    Jezeli masz na mysli mentalnosc pojebancow ktorzy nosza 4!! paski ciesza
    sie jak 2 latki gdy widza kamere itp.
    to nie wiadomo co by ubral da sie rozpoznac czy to wlasnie taka osoba, stad
    moja propozycja.

    Widzisz Olek zgrywal takiego twardziela, a wyglada na Ciote, szczery jestem
    co? (jezeli to jest jego zdjecie)
    Cokolwiek by nie ubral bedzie na nia wygladal.

    P.