    From: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pobicie
    Date: Mon, 5 Jul 2004 11:18:49 +0200

    > Cały czas się zastanawiam, czemu rozmawiam z dresami...
    > Masz rację synku, idź mu wpierdol. Może cię zamkną i będę miał spokój od
    > ciebie.

    po pierwsze nie synku, synka sobie zrob i wychowaj, byle nie tak jak Ciebie
    wychowano, dosc tego lazi.

    po drugie "czemu rozmawiam z dresami... " robisz sie nudny

    > O! Już doczytałeś wręcz o mordach. Napisz CV do Krzaka, on też cierpi na
    ten
    > syndrom -- wieżyczki zburzył mu /bin/laden, ale oczywiście należy wpierdol
    > spuścić Saddamowi, bo /bin/laden biedak, a Saddam miał ropę.

    masz "dziecko" nawalone , naprawde

    > Bardzo normalne. Jeśli tylko coś się nie podoba sprzedawcom, kelnerom,
    > babciom klozetowym, pierwszą reakcją tychże jest wywalanie z lokalu.

    smutny jestes...
    nie odwracaj kota ogonem, fotografowanie akurat wlascicielowi sie nie
    podoba,

    > Oczywiście. Znaną praktyką jest, że przed dokonaniem zdjęcia, należy
    uzyskać
    > pisemną zgodę wszystkich wokoło, łącznie z właścicielami budynków,
    zarządem
    > ulic oraz Przemysławem R.

    spytac wlasciciela lokalu,

    > Też nie raz dostałem od ojca i w pysk i w dupę pasem (nieraz dłuższym w
    > czasie aktem lania) i nie życzę sobie, żeby ktoś na niego się zaczajał za
    > rogiem z grupą dresów. Jeśli nie rozumiesz tego, że nawołujesz do linczu,
    > to idź się leczyć.

    nie raz dostac w pysk, a regularnie bez powodu byc lanym to jest rozniaca,
    jednak tacy jak Ty tego nie rozumieja,
    nie ma sensu z Toba rozmawiac.

    > No właśnie, bo jestem prosty chłop ze wsi

    widac

    >i dresiarstwo wywołuje u mnie
    > wstręt.

    wystarczy ze nie bedziesz nosic dersu i po klopocie.

    Nara.

    End Of File

    P.