  • Data: 2008-08-11 00:57:24
    Temat: Re: PoRD: Ustąpienie pierwszeństwa z własnej woli
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Easy pisze:

    > ale grzecznosc i kultura w tym wypadku ma sie nijak do prawa.
    > Ja tez uwazam ze zdrowy rozsadek ułatwia zycie, sama czesto wpuszczam ludzi,
    > nieco rzadziej sama korzystam z miłych gestów.
    > ale w dalszym ciagu nie ma to nic wspolnego z PRAWEM.....

    Z drugiej strony nadrzędną zasadą w Prawie o Ruchu Drogowym jest
    bezpieczeństwo i nieutrudnianie ruchu innym.

    Rozsądna uprzejmość bezpieczeństwo zwiększa oraz na dłuższą metę
    wszystkim ułatwia.

    Bezmyślne np. egzekwowanie pierwszeństwa powoduje zwiększenie zagrożenia
    i utrudnianie ruchu innym.

    Aczkolwiek w tym wątku zdaje się jest mowa o uczeniu do egzaminu
    (instruktor? egzaminator?) a egzaminy z rzeczywistością nie mają wiele
    wspólnego.