  • Data: 2008-08-11 11:32:52
    Temat: Re: PoRD: Ustąpienie pierwszeństwa z własnej woli
    Od: "Maluch" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Herald" <h...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:183bhierz74fa$.1tdg1nkjig3k0.dlg@40tude.net...

    > Tak jak tu kilka razy padło - trzeba być normalnie człowiekiem i np.
    > zwolnić i przepuścić 1, 2 auta które chcę skręcić w podporządkowaną, by
    > upłynnić ruch pojazdów na pasie jezdni odwrotnym do naszego kierunku
    > jazdy.

    No i tu mogę się zgodzić. No ale kierujący przepuszczani też muszą być
    normalnymi ludźmi, że jeżeli przepuszcę jeden, czy dwa i na tym powinno się
    skończyć /zdrowy rozsądek/. A jak zatrzymać ma kierujący puszczający pojazdy
    z drogi podporządkowanej całą kawalkadę pojazdów, która rusza za tym jednym.
    Będzie tak stał aż wszyscy wyjadą, bo wypuszczani poczują okazję i z niej
    skorzystają jadąc zderzak w zderzak. Byliby frajerami jeżeli by tego nie
    uczynili. Dojdzie do tego, że zrobi się jeszcze większy bajzel na
    skrzyżowaniu. Przecież, to nie o to chodzi aby bezczelnie wykorzystywać
    swoją pozycję na drodze z pierwszeństwem. Wszystko odnosiło się do egzaminu
    na PJ i w tym przypadku przepisy są jakie są, które podawał Robert. Jak
    skrzyżowanie zrobi się niedrożne, to do tego są odpowiednie służby, aby
    przywrócić jego drożność. To co, zwykły kierujący ma decydować o ruchu
    wahadłowym, czy też zmieniać ważność drogi, czyli zacząć kierować ruchem
    tylko na jakiej podstawie?.
    --
    Maluch