  • Data: 2008-08-11 10:08:13
    Temat: Re: PoRD: Ustąpienie pierwszeństwa z własnej woli
    Od: Herald <h...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 10 Aug 2008 14:07:19 +0200, Maluch napisał(a):

    > Przecież kierujący puszczający pojazdy z podporządkkowanej łamie kilka paragrafów
    [...]

    A sytuacja kiedy to z drogi z pierwszeństwem kierujący chce wjechać w
    "podporządkowaną"i mu ustąpisz pierwszeństwa (jedziesz z naprzeciwka) by
    wjechał w tą swoją uliczkę bo za nim zrobił się korek na kilkadziesiąt
    metrów łamiesz przepisy?
    W końcu taki skręcający z głównej mający za sobą sznur aut z
    "pierwszeństwem" również utrudnia im ruch.

    Tak jak tu kilka razy padło - trzeba być normalnie człowiekiem i np.
    zwolnić i przepuścić 1, 2 auta które chcę skręcić w podporządkowaną, by
    upłynnić ruch pojazdów na pasie jezdni odwrotnym do naszego kierunku jazdy.