    From: "neelix" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [PoRD} Hipotetyczna sytuacja
    Date: Wed, 5 Aug 2009 14:03:08 +0200

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:h5a1hh$rjo$1@inews.gazeta.pl...

    > Blisko nie znaczy, że mu w dupę wjeżdżam. A czy to nie będzie jego wina
    > jak mi zjedzie na maskę? Zresztą ile szkód może narobić osobówka która się
    > stoczyła te 30-50 cm do tyłu?

    Może zrobić. Może okazać się, że ten odrapany lakier i wszelkie rysy od roku
    to wina tego, któremu auto zjechalo, no bo on jedzie sam, a nas
    "poszkodowanych" jest dwóch. Gorzej jak będzie odwrotny skład i zarzucą
    wjechanie w pośpiechu przy ruszaniu w dupę.

    > Co do samochodu to może i szkoda, chociaż i tak poobijany przez debili nie
    > potrafiących otwierać drzwi na parkingach (chłosta!!!!), w dodatku to 9
    > letni lanos więc... :) Cóż - powiem tak, że czuję "respect" i pewną
    > uległość na drodze skierowaną na moją osobę, bo większość kierowców ma
    > więcej do stracenia niż ja :D (to tak żartem żeby znowu jakiś flame nie
    > wybuchł :))

    A jednak. Gdybyś mial nówkę też byś tak bezmyślnie podjeżdżał? No to masz
    odpowiedź na swoje wątpliwości. Nie czyń drugiemu co tobie nie miłe.

    > Ok. Dzięki za sprostowanie jutro będę się pastwił nad kumplem :D

    Twoje zachowanie wygląda na naganne. Niezachowana odległość naraża innych.
    Lepiej nie kontynuuj tematu, bo sam źle postępujesz.
    neelix