  • Data: 2019-10-23 06:25:14
    Temat: Re: Po trzech latach koniec procesu
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.10.2019 o 00:35, ąćęłńóśźż pisze:
    > edyś wkurzony kompletną bezczynnością sądu okręgowego przez 11 pełnych
    > miesięcy złożyłem skargę o przewlekłość.
    > Apelacyjny moją skargę odrzucił argumentując, że przewlekłość jest
    > wtedy, gdy pomiędzy kolejnymi czynnościami upływa co najmniej rok.

    Mój dzieciak zaraz idzie do przedszkola. Sprawa o zwolnienie matki na
    macierzyńskim dopiero w apelacji czeka na termin w apelacji. Potem
    jakbym wygrał, to pozwany (agencja rządowa) zapowiada kasację - a co
    mają czas i z państwowych pieniędzy prawnika, im nie zależy a taki mają
    rozkaz z góry, bo władza nie może się mylić...

    --
    Shrek