eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPo co się zmienia marki? › Re: Po co się zmienia marki?
  • Data: 2010-03-08 11:08:02
    Temat: Re: Po co się zmienia marki?
    Od: Herald <h...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Mon, 08 Mar 2010 10:35:13 +0100, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > Ale się zastanawiam jaki jest tego powód. Przecie taka zmiana marki
    > kosztuje, a i tak sporo klientów odpadnie.

    Może menedżerowie "nabroili" i się teraz źle kojarzy dana marka? ;)
    Wiesz coś a`la kreatywna księgowość etc ;)

    BTW - czy nasz stary poczciwy "TP" był brzydki? jednak zmieniono na
    pomarańczowe ścierwo i odprowadzają do francji 0,5% obrotu, za korzystanie
    z trademarku :/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1